دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامي استان بوشهر خبر داد:
کد خبر: ۸۰۴۸۴
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۱

فکرشهر: فرمانده انتظامي استان از کشف 6 میلیون و 200 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 18 میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و مبارزه با موادمخدر استان بوشهر، در یک عملیات مشترک با پلیس استان هرمزگان یک دستگاه کامیون کشنده تریلر حامل محموله بزرگ سیگار قاچاق را شناسایی کردند.

وی بیان داشت: این کامیون که از مسیر بندر لنگه به سمت بندر پارسیان در حال حرکت بود تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت با دستور ایست ماموران پلیس مجبور به توقف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از بازرسی دقیق از خودرو که به ظاهر بار ضایعات داشته، یک جاساز بسیار ماهرانه پشت کابین راننده را شناسایی کردند.

سردار واعظی با اشاره به اینکه در این جاساز 651 کارتن انواع سیگار خارجی قاچاق معادل 6 میلیون و 200 هزار نخ کشف شد، گفت: طبق نظر کارشناسان مربوطه  ارزش این محموله حدود 18 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: در این عملیات یک دستگاه خودروی کشنده تریلر توقیف و 2 متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر